ALGORİTMA NEDİR? • ÇİZGİSEL VE YÜZEYSEL ELEMANLARLA BAĞLANTI VE ALGORİTMA

 

    Algoritma, belli bir problemi çözmek veya belirli bir amaca ulaşmak için tasarlanan yoldur. 

Bağlantı ve Algoritma

    Bu tasarımımda renkler arasındaki ilişkiden yola çıkarak bir algoritma üretmeye çalıştım. Kırmızıdan turuncuya oradan sarıya ve sırayla yeşil, mavi ve son olarak mora geçişi temsil ettim. Tek bir yol değil, çeşitli yollarla bütün renkler arasında ilişki kurdum. Ve düz bir doğruyla kırmızı ve moru bağladım. Aslında bağlantı yoluyla algoritma üretmiş oldum.

    Bu hacimlerde ise çizgisel elemanların gücünden faydalandım. Belirgin iki tepe noktasını, renklerin karışımdan dolayı ortaya çıkan ara renkleri ifade etmesi için oluşturdum (sarı+mavi=yeşil). Bu anlattığım ve üstten görünüşünde belirttiğim ifadeleri farklı açılardaki fotoğraflar ile desteklemek istedim. Görünüşün ötesindeki o soyut bağlantıyı anlamak, kavramak oldukça zor. Ama ben bunu çizgisel elemanlarla kolay, tabiri caizse hafif bir şekilde anlatmaya çalıştım. Umuyorum ki o bağlantı hissedilebiliyordur. 








Şevval YILDIRIM


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.