DERECEYLE MEZUN OLMAK • ErüMim2024

 

DERECEYLE MEZUN OLMAK 

2020 senesinde büyük bir hevesle başladığım mimarlık okulundan dört yılın sonunda üçüncülükle mezun oldum. 11 Temmuz 2024 günü düzenlenen mezuniyet töreninde başarımdan dolayı ödüllendirildim. O an tarif edilemez bir histi. Gelin, şimdi size bu serüvenimden bahsedeyim: 


Blog sayfamı yeni oluşturduğum dönemler ,ki eğitimimin ilk haftasıydı, bir hocamız mimarlığın bizim için ne tarif ettiğini yazıya dökmemizi istemişti. Tabii mimarlık hakkında çok az şey bildiğim için üzerinde epey düşünmüştüm (Aynı zamanda bloguma yazdığım ilk yazıdır. Buyrun efendim: https://724mimarlik.blogspot.com/2020/10/benim-icin-mimarlik-baslangic.html). Kendimi mimarlığın içinde hissettiğim ve onu anladığım ilk andı diyebilirim. Yazımı Mimar Sinan'ın bu sözüyle bitirmiştim: “Yapıldığı işin gönlünde hissedersen, ırmaklar çağlar içinde.” ve şunu fark ettim: Bu söz o kadar içime işlemiş ki, her anımda bu sözü düşünerek ilerlemişim. 

                  -Erciyes Üniversitesi Mimarlık Fakültesi önündeki Mimar Sinan heykeliyle, 2020 (ilk) ve 2024 (son)-

Şimdilerde mezun olmanın vermiş olduğu rahatlıkla geçmişe dönüp baktığımda çok güzel bir eğitim hayatı görüyorum. Zorluklar karşısında gösterdiğim sabır ve başarı beni şuan bulunduğum konuma getirdi. Mimarlıkta asla pes etmemek gerektiğini düşünüyorum. Başarısız olacağını bilsen bile, yaptığını gönlünde hissettiğinde onu en iyi şekilde tamamlama ihtiyacı duyuyorsun.  Bu da seni başarıya götüren o ince çizgi. 

                                        -Erciyes Üniversitesi Mimarlık Fakültesi önünde ödülümle, 2024-

Kısacası, hemen hemen yarısını online dönemde okuyup bitirmiş olsam da kendi yolumda büyük mücadelelerle ilerledim. Başarımın karşılığını üniversitemizin ve mimarlar odasının verdiği ödüllerle taçlandırdım. Emeği geçen ve destekleriyle yanımda olan aileme, hocalarıma ve arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Bu hepimizin başarısı. Ayrıca hepsini gururlandırdığım için de çok mutluyum.🎓🥉

-Mezuniyet töreninde 2024 mezunu meslektaşlarımla kep atarken-

'Mimarlık' yaptığım en iyi seçimlerdendi. 🏛  Her zaman büyük bir aşkla yapacağım. 🦋

-Mezuniyet töreninde Erciyes Üniversitesi ve Mimarlar Odası Kayseri Şubesi'nin verdiği ödüller-

Bu yazıyı okuyan ve mimarlık isteyen her adaya tavsiyemdir ki, tüm çabanı severek ve isteyerek işine ayır. O zaman karşılığını mutlaka alacaksın. 

"Yaptığın işi gönlünde hissedersen, ırmaklar çağlar içinde." Mimar Sinan ✨️

Çok severek tamamladığım "dereceyle mezun olmak" adlı serüvenimi okuyarak bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim.

Şevval YILDIRIM


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.